BLOG O ZESPOŁACH I WESELU

Akordy i Harmonia

2016-01-15 18:46:05, komentarzy: 0

Uwaga - artykuł Akordy i Harmonia zawiera błędy słownikowe!

Kawałki nawet jeśli uczą się analizować poza tym gra dobrze i np robią z dobrymi transkrypcje. Youtube "Tutorial" w przypadku utworów i stron internetowych mogą ułatwić może na przykład. Książki są tam również wielkie, a dokształcanie muzyczne nie zaszkodzi, szczególnie akordy i harmonia. To zapewnia "teorii akord skalę", która jest rozumiana dziś zazwyczaj erudycyjny adaptację i rozbudowę klasycznej teorii harmonii z wymaganiami "zachodniej" muzyki popularnej. Online są pewne informacje o tym przykładzie Książki istnieją w okoliczne własny podregion i można znaleźć nawet w forum instrumentalnych (Git klucze itp) Tematy z literatury. Dwie prace, do których ja niedawno kupiłem sobie i zalecane znalezisko: specjalnie przeznaczony dla gitarzystów i bez wcześniejszej wiedzy Oczywiście z instrumentu, bardzo dobrze zorganizowany i łatwy do zrozumienia. Dzieła z teorii jazzu, I i II w zespole również dla gitarzystów, nie ma innego popularna teoria harmonii: Harmonia w końcu zrozumieć, przydatne w zrozumieniu lub aplikacji pytań być naturalnie przystosowane do dyskusji tutaj. Aby zażądać "Przeprowadzka do nowego tematu" Mam poinformował wkład, a następnie spojrzeć na to, wykwalifikowanych mediatorów. Tu zespół weselny gniewNaprawdę przeanalizował wiele elementów i wydaje mi się, że wszyscy mają pewną muzyczną spójność. Ale ja też zauważyłem, że istnieją zasady, które sprawią, że wszystkie poprawne i komponowania przy komputerze bardzo łatwe. Np Przekonałem się, że wszystkie piosenki, które lubię: akordowa: mają -melodykę, że są 4 bary długie (4/4) -Balladen zwykle 8 barów -Te akordy są zawsze utrzymywane, przynajmniej basy, z wyjątkiem części C, część po 2 chóru ale część specjalnie, aby być inny Arrangement: -The Intro zawsze ma długość cięciwy więc 4 na funsong 8 na Ballada -Każdy części (werset, most, chorus) musi wziąć 2 akordy w celu stworzenia sobie za część może, progresja akordów nurkowanie na 2, grając, ale wciąż małą imprezę na melodię: - meldodien rozpocząć z keynote na trzecie - w mostku, melodia ośmiela służyć niektóre dominującą - w refrenie ona wspina się na oktawę podstawowej instrumentalizacji: - Istnieje wiele różnych Instumente używany jest także pomiędzy zwrotkami i refrenem wyróżnia -Zwiększenie odbywa się w drodze gry na instrumentach zmienia melodia przedziały akordy nacisk: W wersecie i most jest często nawiązywał do niecodzienny efekt nick aktywować następnie obraca nacisk na pełnych wniosków i zasygnalizował przerwę, gdy jest długotrwałe refren to micht sam na i poza rytmem i strona wybucha Więc teraz mam czas opublikował wyniki swoich badań, VII ktoś może coś wartościowego do dodania- czy Balade lub zabawne piosenki, akord.  To dlatego, że to co piszesz jest wszystko dobrze, ale to nie ma nic wspólnego z tematem wątku, który - nawiasem mówiąc - jest prawie 8 lat niezauważony w polu ... Technika temat zdanie ma tematu "Jak znaleźć fajne akordy" (można także po prostu zadzwonić "kompozycja" ...) naprawdę niewiele. Na ten jeden powinien, moim zdaniem, otworzy oddzielnego wątku, jeśli chce się rozmawiać, że naprawdę pogłębił. Witam jestem kompozytorem i znaleźć dyskusja bardzo ciekawa. Jeśli starego stylu muzycznego są stosowane tylko w wyjątkowych przypadkach. Co to ​​jest tam zasad. Bo zawsze problem, że mogę zrobić nen fajny refren, ale dodał Derive tam właściwie jest to ogromne wyzwanie dla mnie. Ja już słyszałem, że podobno zawsze jest taka sama progresja akordów do rozumu, ale duże zainteresowanie gry przez melodii tak akordów opcje i obecność akordu tak więc ile głosów akord jest generowany. Czy to w ten sposób zobaczyć? Wydaje się, jakby to nie były już do gry nowe akordy w mostku lub w chórze?! Czy znasz jakieś inne ustalone reguły pojawiają się w dzisiejszych czasach?  Witam Mam tu razy przykład chcę skomponować pop / dance / balladę i zawsze pracować z zegarem 8 progresji akordów 4G # 2E = 2F # problem ... Jak ciekawy impuls piosenka podłączyć? Mam w miarę Finały. Hej, to brzmi naprawdę dobrze. W pierwszej kolejności należy zwiększyć znaleźć uchwyt. Dwie rzeczy: pierwsza Uważam, że w 0:42 koniecznie bas ma przyjść. W kopnięcia bębna już tam są. Prawdopodobnie masz lecz jedynie wyciszony go, prawda?.2 Kopnięcie perkusji "kręgowce", jak w 01:49. Chciałbym umieścić tylko wyobrazić, jak dokładnie 0:47. W drugim przykładzie należy odłożyć bas jako zupełnie wyraźnie oddzielić od listwy (werset, chorus, itp) piły. On również irytujące zwierząt po pewnym czasie. Z wersetów, że zostanę z niego. Więc już wspomniałam, co obecnie przynieść wam najbardziej :. 1 Jak stworzyć wyraźniej oddzielić go od tła akompaniamentu ?. 2 Jakie są przebiegi napięcia formierskie krzyżowanie głosów? (Przebieg napięcia) To jest niepotrzebne twoje pytania. Obie nie są trudne. 1 przez oprzyrządowanie i zmiany napięcia. W pierwszym przypadku można trzy / cztery "szuflady" otwórz za piosenkę i oprzyrządowania wypełnienia (np "jasne" i "ekstazie": W "czysty" nie używasz pośpiechu i zakłócenia dźwięku, ale tylko "rundę" w "ekstazie" do nich jednak czysto, na smyczy tłuszczu i grubsze bas) .. 2 Istnieją tylko dwie możliwości: .. Napięcie zmienia Wierszami (nie w ramach formowania) lub jest crescendo pewnego rodzaju, dzięki czemu można łatwo przeanalizować istniejące utwory następnie Spójrz na czasy stosowne w romzntyzmie następnie na i pisać to, co słyszysz. Jeśli chcesz zachować Saw stale należy dać więcej różnorodności w dźwięku. Generalnie zawsze coś detune go tak nie brzmi jak AC hum. I krzywa napięcia do chóru trafisz następnie przez Ciebie robi "grubszy" dźwięk z nich. Powszechnie stosowane przez transpozycji o oktawę lub więcej głosów za coś bardzo płaska trasa wzdłuż w tle. A stosuje się również nieco grubsze w punkcie, z hakiem synth wkrótce po bass drum wirowych. Następnie można przejść tylko do bębna basowego. Cztery na flor nie jest złe, ale brama pułapką, aby z hukiem w sprawie będzie kształtować priorytety wierzę dostarczyć więcej Drive. Ale to, co należy po prostu zwrócić uwagę jest to, że ta muzyka żyje wiele z dźwiękiem, a opcjonalnie można zdjąć nawet z listew dźwiękiem. Harmonijny może pobyt w ten sposób. Ta piosenka jest całkiem fajna w swojej strukturze jest tylko kilka subtelności, które uczynią różnicę. Reszta powstaje często podczas masteringu, kiedy wszystkie ślady czasów, aby uzyskać sok, których mają prawo. Idź na sposób.  To brzmi dla mnie świetnie, co robisz i książki muszą być koniecznie przeczytać nie. Nawet zabawne, że dany produkt jest zupełnie inny, jak myślałem to z powodu mojej własnej orientacji muzycznej po swoim pierwszym poście. Od "Klubu "Nie mam pojęcia, -Music w szczegółach, bo byłem przez ostatnie prawie 40 lat temu w coś, co nazwał sam siebie jeszcze dyskoteka, muzyka była od Jamesa Browna do Bee Gees i" Pop / Dance / Ballada "Zawsze myślę ani do niektórych piosenek Whitney Houston. Nie ma znaczenia, chciałbym usłyszeć piosenkę i notatkę ja miałem :. przez około 4 minuty naturalny koniec doszła do mnie, to dla mnie to nie ma sensu już Może, oczywiście, z tym Można stwierdzić, piłę w duchu mam, ale jeden dźwięk twarzy, filtrów i dużym wolnym pitch bend pożądanym w tym momencie to zrobić. Tu zespół na wesele pelplin. Ale jak powiedziałem, ogólnie to był świetny kawałek! Z "logicznego końca" po 4 minutach coś takiego: Jeśli chcesz wnieść utwór, na przykład, na albumie, a najlepiej w radiu jest prawdą, że w każdym przypadku. Ponieważ piosenka ale wyraźnie wyrównane nazwę w klubach jest rozszerzenie po pozornej koniec już logicznie (a więc wspólnego), a następnie ponownie skręcić w prawo w górę. Myślę, że pierwszą wersję, więc "Coda" bardzo stresujące i przeciążone (wokal, czuł fünfmall ich Hall oraz prowadzenie), ale problem już wyeliminowane wersji długiej. Lubię ten kawałek w każdym razie bardzo dobrze i Tele Funky do parkingu, chciałbym usłyszeć muzykę współczesną przed czasem ocenić, co jest aktualne. Utwór "obecny" będzie brzmieć jak Daft Punk 14 lat temu - to wszystko ludzie, dźwięk jest w tym, co mam pobrać całkowicie do ściany (może być błąd transmisji, albo co ...) słuchałem do "wstępnej" i myśli: ok ... ciekawa myśl ... Racja, David Guetta sprawia, że tak temu i jest to jakoś pocieszające wiedzieć, że zawsze ten sam zestaw kawałki działająprzeciwko wielu samego nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń Prawo na dźwięk: I dynamikaf -16 db więc już po dość zapas, bo wtedy nic po prostu ogranicznik przester usłyszeć. idzie również nie brzmi prawda ?! To z piła jest tylko "narzędziem" do centrów tonalnych mieć. Dla mnie to było tylko o kształt i melodii, więc podziękowania dla wszystkich, bo wiesz, co mam na myśli mam zamiar teraz zrobić, zabrać się do pracy i piła z prawem instrumenty zajęte. Mam wrażenie, że im więcej piszę piosenki, desdo więcej złapać tego, do siebie podobne. Ja, a nawet drugiej połowy (n) sobie, że przypominają niektóre z moich piosenek. Lub Zauważyłem, czasem komponować melodie, jakie kiedykolwiek słyszałem to gdzieś bez kopiowania świadomy melodię. Całość jest bardzo nieprzyjemne, niewygodne i w żaden sposób nie mój cel. Myślę, że każdy muzyk chce swój własny styl, rozpoznawalność marki itp mają. W międzyczasie, uważam, że to bardzo ciężko, aby coś naprawdę nowego. Czy masz podobne doświadczenia i problemy z nim i jak mogę się z nim spotkać? Chcesz rozwijać się dalej, to weź sobie kogoś, z kim robisz muzykę. Czy jest tam teraz zespół lub po prostu ktoś, kto jest drugim, z piszesz piosenkę Pierwsza sprawa, to ostatnie rozwiązanie jest bardziej wydajne bezpieczny, a zespół wciąż przynosi wiele innych nowych problemów, do których należy również dbać o. Jestem dość trochę czasu, aby znaleźć kogoś, z kim mogę tworzyć muzykę. Kolega z muzycznych studiów jest niestety dość daleko. Najlepszą rzeczą, którą udało mi się znaleźć, ale są zespoły, które bardziej fantazyjne okładki, rock, dance, metal i wiele więcej. mają, tylko nie na tej singer / songwriter historie. Ale to, co wirtualne dźwięki tam pierwszy alternatywy. A może disco -polo grać? Polecam słuchać. Trzeba nawet albumy intensywnego słuchania - co tempach, uderzeń, rytmów, progresje akordów, itp, ponieważ można znaleźć? Cicha czasem rzeczy i style, które nie zostały omówione tak intensywnie. Można też zablokować automat perkusyjny lub metronom i ustawić tempo. Tak, trzeba właściwie to w ten sposób :. Znalezienie odpowiednich muzyków jest (jako hobby), jeden z największych wyzwań. Jak mówi Alex, jest również inspirujące odchodzenie innej muzyki bardzo pomocne Pytanie tylko ... można narzędzia się tak. Lubisz być umorzone na własnych rzeczy w swej zwykłej procedury. Wynika to z wielu rzeczy, w większości tylko dlatego, że "tylko" zna ten sposób, aby utworzyć nowy. Co możesz zrobić, jest to, że kiedykolwiek wybrać zupełnie inne podejście. Tak więc w przypadku, na przykład, gitara akustyczna w całym zostawić i gdzieś po chwycić fortepianie i po prostu grać trochę. Nie bierze pianista być inspirowane żartobliwie. W przeciwieństwie do gitary fortepian jest bardzo prosty, logiczny i intuicyjny strukturyzowany instrument, gdzie każdy przychodzi do szybkiego początkowe sukcesy. . Zwłaszcza, gdy wcześniej inny instrument harmonii (jak gitara) odgrywa Zobaczysz, jak bardzo różne są Twoje nowe pomysły piosenki, kiedy wymyślają na fortepianie. Albo też bardzo ciekawe: Nie zaczynaj progresje akordów do opracowania nowego utworu , Ale czasy celowo wymyślają rytm, dotknij (np na gitarze góry) i można z niej wyciągnąć. Ale przecież Twoje instrumenty to akordeon i skrzypce. Pracuj tak bardzo rytmiczna zorientowanych. A melodia i harmonia niewolniczo podporządkowane w rytm Być może zrealizować się, że wszystko dzieje się coś konkretnego poza: Mianowicie oszukać podświadomości, która nabyła standardowy sposób z biegiem czasu, jeśli to pochodzi wymyślać piosenkę. Mianowicie, że jest leniwy i chce zrobić zadania, które się umieścić go w sposób najbardziej dogodny. Jak dotąd działa dobrze, więc to sprawia, że łatwo od teraz zawsze tak jest.  

« powrót

Dodaj nowy komentarz

Tworzenie stron WWW - Kreator stron internetowych